Pierwszy, nowy format sklepowo-gastronomiczny pod marką „Orlen w ruchu” otwarto dzisiaj w Warszawie. Jak zapowiada PKN Orlen, do końca roku w największych polskich miastach powstanie kolejnych 40 punktów, a w sumie będzie ich około 900 w Polsce.
Do 2030 r. koncern chce zainwestować w rozwój działalności detalicznej ok. 11 mld złotych, co przełoży się na wzrost EBITDA segmentu detalicznego do ok. 5 mld zł rocznie.
- Konsekwentnie realizujemy przyjętą strategię, dynamicznie rozwijając jeden z filarów naszej działalności – segment detaliczny, z którego rocznie uzyskujemy około 3 mld zł zysku operacyjnego. Naszą odpowiedzią na rynkowe trendy związane ze zmianami zachodzącymi w nowoczesnym handlu i ewoluującymi wraz z nimi potrzebami klientów są nowe formaty sprzedaży detalicznej pod marką „Orlen w ruchu”
– mówi Daniel Obajtek, Prezes Zarządu PKN Orlen.
"Orlen w ruchu" powstanie również w Przemyślu
Nowe formaty „Orlen w ruchu” to miejsca, w których klienci szybko kupią kawę i hot-dogi oraz wiele innych produktów gastronomicznych znanych ze Stop Cafe, a także m.in. prasę, także "Nowiny". W najbliższym czasie takie punkty zostaną otwarte również w Katowicach, Bydgoszczy i Wrocławiu. Później w innych miejscach.
- „Orlen w ruchu” to oferta dla tych, którzy większą część dnia spędzają w biegu, poruszając się pieszo lub komunikacją miejską i potrzebują przekąsek wygodnych do zjedzenia, ale nie chcą iść na kompromis w kwestii jakości
– mówi Patrycja Klarecka, członek zarządu PKN Orlen ds. sprzedaży detalicznej.
Nowe formaty sprzedaży detalicznej będą obejmowały trzy rodzaje obiektów:
- w formacie A będą to ok. 20-metrowe obiekty,
- w formacie B ok. 60-70-metrowe obiekty, takie jak pierwszy udostępniony klientom w Warszawie,
- autonomiczne kąciki kawowe, w których sprzedaż będzie całkowicie zautomatyzowana. Zostaną one udostępnione w miejscach o szczególnie dużym natężeniu ruchu, m.in. na dworcach, w biurowcach, czy na lotniskach. Otwarcie pierwszego kącika planowane jest w sierpniu.
We wszystkich obiektach „Orlen w ruchu” udostępniona klientom będzie także usługa nadawania i odbierania przesyłek, która od września będzie funkcjonowała pod nową marką „Orlen paczka”, stanowiąc kolejne wzmocnienie segmentu detalicznego PKN Orlen.
Tak wyglądało otwarcie pierwszego punktu "Orlen w ruchu:
Zakaz krzyży w warszawskim urzędzie. Trzaskowski wydał rozporządzenie
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?