Z powodu awarii światłowodu w gm. Dębowiec i części Jasła nie było dostępu do internetu i telefonu. Za przerwę w usługach należy się rabat
GM
Od niedzielnego popołudnia do godziny 13 we wtorek abonenci firmy Multimedia korzystający z telefonii stacjonarnej, internetu oraz telewizji na terenie części Jasła oraz gminy Dębowiec nie mieli dostępu do usług. Powodem było przerwanie kabla światłowodu w Cieklinie.
Po zlokalizowaniu awarii pracownicy spółki przystąpili do naprawy. Do godziny 13 we wtorek wszystkie usługi zostały przywrócone. Osoby, które przez ten czas nie korzystały z usług mogą zapłacić mniejszy rachunek. Jak to zrobić?
- Zgodnie z regulaminem, jeśli ktoś składa reklamację, to przysługuje mu 1/30 opłaty abonamentowej za każdy dzień bez usług - poinformowała nas Krystyna Kanownik, Dyrektor Biura PR i Rzecznik Prasowy firmy Multimedia.
Wideo
Nie żyje Jan A.P. Kaczmarek. Zdobywca Oscara miał 71 lat
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!