Osoby zgłaszające wniosek muszą posiadać tytuł prawny do zabytku znajdującego się na terenie Jasła (ujętego w rejestrze zabytków lub w gminnej ewidencji zabytków) wynikający z prawa własności, użytkowania wieczystego, trwałego zarządu, ograniczonego prawa rzeczowego albo stosunku zobowiązaniowego.
Wnioski o udzielnie dotacji można składać osobiście w Urzędzie Miasta w Jaśle, ul. Rynek 12, korespondencyjnie lub elektronicznie za pośrednictwem skrytki ePUAP, w nieprzekraczalnym terminie do 17 stycznia br.
Dodatkowe informacje dla mieszkańców Jasła oraz wymagane do złożenia dokumenty znajdują się na stronie internetowej, pod linkiem https://um.jaslo.pl/pl/ogloszenie-o-naborze-wnioskow-rzadowy-program-ochrony-zabytkow/
Informacje dotyczące Rządowego Programu Odbudowy Zabytków dostępne są pod linkiem: https://www.bgk.pl/programy-i-fundusze/programy/rzadowy-program-odbudowy-zabytkow/
W przypadku pytań Urząd Miasta w Jaśle zaprasza do kontaktu: tel. 13 4486379.
Jak działają oszuści - fałszywe SMS "od najbliższych"
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?