Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów
5 z 14
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Poprzednie
Następne
Przesuń zdjęcie palcem
Podczas epidemii koronawirusa kina są zamknięte, ale mimo to...
fot. Pxhere.com

Jak promować biznes online podczas epidemii koronawirusa?

Promuj swoją markę w sieci

Podczas epidemii koronawirusa kina są zamknięte, ale mimo to niektóre z nich starają się zarabiać. VOD.pl, Player.pl, Cineman.pl, Ipla czy iTunes odnotowują duże zainteresowanie filmami w streamingu. Specjalne oferty dla słuchaczy przygotowały serwisy muzyczne, np. Tidal. Repozytoria ebooków także ogłosiły duże promocje.

Te wszystkie oferty mogą pomóc utrzymać satysfakcjonujący poziom sprzedaży w czasach epidemii. Podobne działania mogą podjąć mali przedsiębiorcy.

Zobacz również

Goleniów łączy siły – "Love will not die" zbliża się wielkimi krokami

Goleniów łączy siły – "Love will not die" zbliża się wielkimi krokami

Trener Michal Masny podsumowuje sezon siatkarzy BKS Visła Proline Bydgoszcz

NOWE
Trener Michal Masny podsumowuje sezon siatkarzy BKS Visła Proline Bydgoszcz

Polecamy

Oto nowy poseł z Krakowa. Objął mandat po Aleksandrze Miszalskim

Oto nowy poseł z Krakowa. Objął mandat po Aleksandrze Miszalskim

Zastępcy prezydenta Konina wybrani

Zastępcy prezydenta Konina wybrani

Disney – filmowe porażki 2023 roku i DC

Disney – filmowe porażki 2023 roku i DC