Pracownik, który obejmie stanowisko musi mieć wykształcenie wyższe o odpowiednim kierunku umożliwiającym wykonywanie zadań na stanowisku, tj.: z dziedziny nauk inżynieryjno-technicznych, w tym: budownictwo, geodezja i kartografia. Wśród warunków koniecznych do spełnienia jest też co najmniej pięcioletni staż pracy, w tym co najmniej trzyletniego stażu pracy lub wykonywanie przez co najmniej 3 lata działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na stanowisku podlegającym naborowi.
Oferty należy składać, najpóźniej do 5 października (włącznie) – decyduje data wpływu do urzędu. Aplikować można drogą elektroniczną poprzez platformę e-PUAP, drogą pocztową na adres: Urząd Miasta w Jaśle, ul. Rynek 12, 38-200 Jasło z dopiskiem ,,Nabór na stanowisko Kierownika Wydziału Gospodarki Nieruchomościami i Geodezji w Urzędzie Miasta w Jaśle”, bezpośrednio w Kancelarii Ogólnej Urzędu Miasta w Jaśle ul. Rynek 12, w zamkniętej kopercie z dopiskiem ,,Nabór na stanowisko Kierownika Wydziału Gospodarki Nieruchomościami i Geodezji w Urzędzie Miasta w Jaśle”.
Powrót reprezentacji z Walii. Okęcie i kibice
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?