Zakup samochodu wraz z wyposażeniem dofinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach projektu pn. „Poprawa bezpieczeństwa w Gminie Skołyszyn poprzez doposażenie jednostki odpowiedzialnej za podejmowanie działań ratowniczych” – realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014 – 2020.
Projekt jest realizowany przez Gminę Skołyszyn w partnerstwie z Ochotniczą Strażą Pożarną w Skołyszynie.
Wartość samochodu to kwota 252 557, 99 zł. Wykonawca: Frank-Cars Sp. z o.o.
Nabycie nowego samochodu wraz z wyposażeniem jest pierwszym etapem zamówienia, które jest realizowane w odpowiedzi na zapotrzebowanie Gminnego Centrum Zarządzania Kryzysowego. Jego pełna nazwa to: „Zakup lekkiego samochodu terenowego z wyposażeniem, agregatu pompowego i łodzi na przyczepie dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Skołyszynie”.
W ramach projektu w późniejszym terminie zostaną dostarczone również:
Agregat pompowy o wartości 152 520 zł. Wykonawca: PPHU „KLAUDIA” Sp. z o.o.
Łódź płaskodenna o wartości 84 624 zł. Wykonawca: FHU „Hero”.
Łączna kwota realizacji zadania wynosi 489 701 złotych.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?