Żeby przy rekrutacji być branym pod uwagę trzeba mieć wykształcenie wyższe. Do tego konieczny jest co najmniej 5-letni staż pracy na umowę o pracę. Potrzebna jest także znajomość przepisów m.in. kodeksu postępowania administracyjnego, Prawo oświatowe, Karta Nauczyciela, Kodeks pracy. Władze starostwa wymagają też nieposzlakowanej opinii. Wśród wymogów dodatkowych starosta podaje odporność na stres, komunikatywność, dyspozycyjność.
Pracownik zatrudniony na stanowisku do spraw kadrowych będzie musiał pracować pod presją czasu, jest to też praca przy komputerze. Pierwszy etap rekrutacji, to selekcja pod względem formalnym. Natomiast etap drugi, to rozmowa kwalifikacyjna z kandydatami.
Burza na Podkarpaciu. Woda w okolicach drogi Rzeszów – Domaradz
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?