Bricomarché jest liderem na rynku supermarketów typu „dom i ogród” pod względem obrotów. W 2020 roku sieć Bricomarché dynamicznie rozwinęła udogodnienia z zakresu e-commerce. Od kwietnia 2020 roku klienci wszystkich sklepów sieci mają możliwość złożenia zamówienia online i wyboru jednej z kilku form odbioru, w tym dostawy za pośrednictwem firmy kurierskiej.
Sieć rozwinęła także portfolio Bricomatów – autorskiego i unikatowego rozwiązania, które umożliwia odbiór również wielkogabarytowych artykułów w systemie 24/7. Specjalne boksy do odbioru zamówień on-line są obecnie dostępne obok 50 supermarketów Bricomarché, a celem sieci jest sukcesywne rozwijanie tego udogodnienia.
- Roksana Węgiel w piosence Pawbeatsa. Zobaczcie klip [WIDEO]
- Nowy Żmigród stawia na szkolenie piłkarskie. Oddział "Beniaminka" otwarty [ZDJĘCIA]
- W Dębowcu procesja Bożego Ciała odbyła się w tym roku wokół parafii [ZDJĘCIA]
- Tłumy na procesji w święto Bożego Ciała w Jaśle [ZDJĘCIA]
- Przystanek Kwiatowa popada w ruinę. Co z ponad 5-hektarowym terenem rekreacyjnym?
- Policja od kilku dni poszukuje 22-letniego Damiana
Sieć oferuje około 25 tysięcy produktów z czterech głównych działów: majsterkowanie, budowlany, dekoracja i ogród. Klienci mogą wybierać również spośród bogatego asortymentu marek własnych, w tym m.in. Apiron – karmy i przysmaki dla psów i kotów, Nuance – farby i akcesoria malarskie, Coteka – narzędzia remontowo-budowlane oraz Jardibest – narzędzia do pracy w ogrodzie. W ofercie supermarketu znajdują się także dodatkowe usługi, takie jak wycinanie otworów w blatach, transport zakupionych towarów czy cięcie drewna.
Supermarkety Bricomarché zlokalizowane są przede wszystkim w małych i średniej wielkości miejscowościach, których liczba mieszkańców nie przekracza 70 000. W kwietniu 2019 roku, poprzez otwarcie supermarketu w Galerii Pestka w Poznaniu, sieć rozpoczęła strategię wchodzenia do dużych miast. Obecnie sklepy Bricomarché, poza dwoma placówkami w Poznaniu są także dostępne m.in. we Wrocławiu, Kielcach czy Bytomiu.
Obecnie w Polsce działa ponad 170 supermarketów Bricomarché oraz 6 składów budowlanych, które swoim zasięgiem obejmują całą Polskę. Składy budowlane zaopatrują sklepy Bricomarché, a także bezpośrednio ich klientów w materiały budowlane oraz asortyment ogrodniczy z wykorzystaniem samochodów HDS, które zapewniają transport bezpośrednio na miejsce realizowanej inwestycji. Powierzchnia handlowa sklepów Bricomarché wynosi średnio ponad 1700 m2.
Od marca 2021 roku sieć Bricomarché działa zgodnie z misją: „Dom to nasza wspólna pasja”. Celem sieci jest utwierdzanie klientów w przekonaniu, że zajmowanie się domem i jego otoczeniem może być przyjemnością i źródłem satysfakcji, a nie tylko codziennym obowiązkiem. Wraz z nową misją zmienił się także claim marki – „Z pasją do domu i ogrodu”. Poszerzyło się grono ambasadorów marki o Kasię Ogórek, autorkę najpopularniejszego bloga DIY w Polsce, która dołączyła do Dominika Strzelca i Wieśka Skiby. Nowa platforma marki, obejmuje nie tylko komunikację, ale także nową politykę asortymentową, cenową i koncept sklepu. Celem sieci jest dotarcie do nowych segmentów klientów, którzy chętniej sięgają po produkty lepszej jakości i z nowoczesnym wzornictwem.
**ZOBACZ TAKŻE:
**
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?