Materiał pt „Bal w Maku. Koncert Ralpha Kaminskiego w rozszerzonej rzeczywistości” pojawił się na YouTube 17 października. Kooperacja 31-latka z Jasła z potężną gastronomiczną sieciówką nie spotkała się z aprobatą ogółu fanom wokalisty i kompozytora. Niektórym ciężko było zaakceptować to, że muzyk - deklarujący się jako wegetarianin - może reklamować markę kojarzoną głównie z mięsnymi burgerami.
Jak się jednak okazało, artysta został twarzą wegańskiego oblicza McDonald’s.
- Zestaw Ralpha (...) ze Spicy Veggie Burgerem, mój zestaw - nadchodzi - napisał Kaminski na Facebooku.
Wybory samorządowe 2024 - II tura
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?