Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Burmistrz chce sprawdzić, co robią mieszkańcy Jasła w wolnym czasie?

GM
fot. Marek Dybaś
Dziesięć firm zgłosiło swoje oferty na przygotowanie dla władz Jasła opracowania strategii przemysłów czasu wolnego. Dokument ma na celu m.in. zinwentaryzowanie aktualnej oferty czasu wolnego funkcjonującej w mieście (w tym ofertę instytucji miejskich oraz podmiotów niepublicznych) czy skatalogowanie niewykorzystanych rekreacyjnie przestrzeni miejskich.

Strategia ma pozwolić władzom Jasła na określenie deficytów/luk ofertowych i analizę przyczyn braku aktywności ofertowej na niewykorzystanych, a przystosowanych do tego celu powierzchniach miejskich. W planie jest też opracowanie kompleksowej strategii przemysłu czasu wolnego dostosowanej czasowo i tematycznie do potrzeb jej odbiorców (grup, rodzin itp.).

Firma, która zostanie wyłoniona z przetargu przez burmistrza Ryszarda Pabiana będzie miała też na celu określenie preferowanych kanałów komunikacji odbiorców instytucji i firm, które zajmują się dziedziną tzw. przemysłu czasu wolnego. W budżecie miasta zabezpieczono na ten cel 200 tys. zł, ale po przetargu okazało się, że najtańsza oferta opiewa na 49 815 zł. Wyłoniona firma przeprowadzi też badanie opinii publicznej na minimum 600 mieszkańców Jasła, którzy będą odpytani m.in. o to, w jaki sposób najczęściej spędzają wolny czas na terenie miasta. Dokument po przygotowaniu ma trafić do radnych oraz burmistrza.

od 12 lat
Wideo

echodnia.eu Świętokrzyskie tulipany

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na jaslo.naszemiasto.pl Nasze Miasto