Strategia ma pozwolić władzom Jasła na określenie deficytów/luk ofertowych i analizę przyczyn braku aktywności ofertowej na niewykorzystanych, a przystosowanych do tego celu powierzchniach miejskich. W planie jest też opracowanie kompleksowej strategii przemysłu czasu wolnego dostosowanej czasowo i tematycznie do potrzeb jej odbiorców (grup, rodzin itp.).
Firma, która zostanie wyłoniona z przetargu przez burmistrza Ryszarda Pabiana będzie miała też na celu określenie preferowanych kanałów komunikacji odbiorców instytucji i firm, które zajmują się dziedziną tzw. przemysłu czasu wolnego. W budżecie miasta zabezpieczono na ten cel 200 tys. zł, ale po przetargu okazało się, że najtańsza oferta opiewa na 49 815 zł. Wyłoniona firma przeprowadzi też badanie opinii publicznej na minimum 600 mieszkańców Jasła, którzy będą odpytani m.in. o to, w jaki sposób najczęściej spędzają wolny czas na terenie miasta. Dokument po przygotowaniu ma trafić do radnych oraz burmistrza.
echodnia.eu Świętokrzyskie tulipany
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?