Fałszywa korespondencja jest wysyłana z adresu: [email protected]. Zakład Ubezpieczeń Społecznych przypomina, że drogą mailową nie kieruje do swoich klientów informacji o rozliczeniach składkowych.
- Za pośrednictwem korespondencji elektronicznej klienci Zakładu nie otrzymują żadnych wezwań do zapłaty czy też informacji o nadpłatach. Drogą elektroniczną ZUS kontaktuje się jedynie z tymi klientami, którzy posiadają konto na portalu Platformy Usług Elektronicznych i wybrali taką właśnie formę kontaktu - informuje Wojciech Dyląg, Regionalny Rzecznik ZUS w województwie podkarpackim.
- Ginekolodzy z Jasła usunęli 30-kilogramowego guza. Pacjentka nie wiedziała, że go ma
- Eurodeputowany PiS z Jasła rozbawił posła KO. Chodzi o wypowiedź w TV Trwam [WIDEO]
- Zderzenie autobusu z samochodem osobowym. Trwa akcja ratunkowa [ZDJĘCIA]
- Urzędnicy dotrzymali słowa. Uprzątnięto wrak z osiedla Gamrat
- Polityk z Trzcinicy wspiera przedsiębiorców. Skontrolował podhalański sanepid [WIDEO]
- Międzynarodowy sukces wokalnego duetu z Jasła [WIDEO]
ZUS ostrzega, by w żadnym przypadku nie odpowiadać na maile, ani nie otwierać zawartych w korespondencji załączników. Korespondencja tego typu ma bowiem najczęściej na celu zainfekowanie komputera lub uzyskanie dostępu do danych wrażliwych, które zapisane są w jego pamięci.
W sytuacji, w której ktokolwiek z klientów ma wątpliwości co do nadawcy otrzymanej korespondencji, prosimy o kontakt z najbliższą placówką Zakładu lub Centrum Obsługi Telefonicznej pod numerem: 22 560 16 00 lub adresem mailowym [email protected].
ZOBACZ TAKŻE:
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?