Tarnowiec. Gmina ma nowego sekretarza, był szefem WORD-u i członkiem SKO

Jakub Hap
Jakub Hap
Tomasz Jefimow (1), Jakub Hap (1)
Marek Hejnar, były dyrektor Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Krośnie objął stanowisko sekretarza gminy Tarnowiec.

Urzędnik, który zajął fotel Agaty Augustyn ma 47 lat. Z wykształcenia jest prawnikiem. Mieszka w Krośnie, gdzie m.in. sprawował funkcję wicedyrektora, a następnie dyrektora wojewódzkiego ośrodka ruchu drogowego. Był też członkiem krośnieńskiego samorządowego kolegium odwoławczego.

- Ma doświadczenie samorządowe. Pracował w SKO, gdzie był też orzekającym, oraz w krośnieńskich spółkach komunalnych. Stanowisko sekretarza naszej gminy objął 12 lipca, w następstwie wygrania konkursu. Był jedynym kandydatem, który został do niego zakwalifikowany

- podkreśla wójt Wiktor Barański.

Gospodarz gminy Tarnowiec ufa, że współpraca na linii wójt-urzędnicy-radni-sekretarz będzie przebiegać wzorcowo i z korzyścią dla całej społeczności gminy.

- Liczę na dobrą, profesjonalną, merytoryczną współpracę

- podsumowuje wójt.

Zadaniem sekretarza gminy jest zapewnienie sprawnego funkcjonowania urzędu, poprzez m.in.

  • opracowywanie zakresów czynności na stanowiskach pracy,
  • nadzór nad organizacją pracy w urzędzie oraz prowadzenie spraw związanych z doskonaleniem kadr,
  • czuwanie nad tokiem i terminowością wykonywania zadań urzędu,
  • przedkładanie wójtowi propozycji dotyczących usprawnienia pracy urzędu,
  • nadzór nad przygotowywaniem projektów uchwał rady gminy i zarządzeń wójta,
  • wykonywanie funkcji zwierzchnika służbowego wobec pracowników bezpośrednio mu podległych,
  • koordynacja i nadzór nad pracami remontowymi w urzędzie i zakupem środków trwałych,
  • koordynacja i organizacja spraw związanych z wyborami i spisami,
  • nadzór nad administrowaniem stroną Biuletynu Informacji Publicznej gminy,
  • wykonywanie obsługi prawnej urzędu,
  • zapewnienie utrzymywania porządku i czystości w pomieszczeniach zajmowanych przez urząd,
  • nadzór w zakresie przestrzegania przez pracowników urzędu i gminnych jednostek organizacyjnych Kodeksu postępowania administracyjnego oraz jednolitego rzeczowego wykazu akt,
  • analiza kosztów funkcjonowania urzędu, utrzymywanie bieżących kontaktów z przedstawicielami środków masowego przekazu,
  • rozpatrywanie skarg na kierowników referatów oraz pozostałych pracowników urzędu oraz wykonywanie innych zadań na polecenie lub z upoważnienia wójta.

**ZOBACZ TAKŻE:

**

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie